ATHOM Software

Contactati-ne acum

CRM

De la gestiunea proceselor de vanzare la activitati de marketing si servicii postvanzare, solutiile CRM sunt concepute pentru a maximiza eficienta vanzarilor unei companii prin functionalitati pentru managementul lead-urilor si al oportunitatilor, analiza rezultatelor campaniilor de marketing, gestiunea activitatilor de service, analiza performantelor echipelor de vanzare, marketing si suport precum si rapoarte si analize pentru management.

Avem o experienta solida in implementarea proiectelor complexe si customizate pentru companii din Romania si din afara tarii noastre, iar cunostintele despre caracteristicile activitatilor diverselor sfere de business ne-au ajutat in adaptarea solutiilor CRM in functie de specificul fiecarui client.

 

Abordarea noastra pentru solutiile CRM se bazeaza in primul rand pe intelegerea profunda si detaliata a particularitatatilor proceselor fiecarei companii, a obiectivelor de business si a experientelor concrete care fac fiecare client al nostru unic. Urmatorul pas il reprezinta corelarea acestor informatii cu expertiza si cunostintele noastre prin demararea unei analize detaliate care are drept scop identificarea solutiei optime, urmarind in acelasi timp minimizarea riscurilor din proiect si maximizarea beneficiilor aduse managementului.

 

Expertiza acumulata in toti acesti ani prin implementari ale aplicatiei CRM ne permite sa asiguram proiecte de succes si sa livram servicii care se ridica la nivelul asteptarilor clientilor nostri – de fiecare data la nivelul angajamentelor asumate.

 

CRM – Competente de Business

  • Identificarea particularitatilor de business specifice zonei CRM
  • Analize de business specifice CRM si analize GAP
  • Planificari de proiecte
  • Implementare CRM
  • Servicii de consultanta CRM
  • Training pentru developeri, consultanti si utilizatori finali CRM

CRM – Competente Tehnice

  • MS Dynamics 4.0, 2011, 2013 (On Premise & Online)
  • Dezvoltare .Net
  • Dezvoltare JavaScript Client Side Development
  • Raportare (MSSQL Server 2008 & 2012)
  • Dezvoltare Add-on-uri CRM
  • Portaluri Web
  • Integrari WebService
  • Migrare de date si actualizare versiuni (4.0 la 2011 si 2013)
  • Servicii de infrastructura hardware si software
  • Training XRM
  • Audit CRM