ATHOM Software

Contactati-ne acum

CRM

De la gestiunea proceselor de vanzare la activitati de marketing si servicii post-vanzare, solutia CRM (Customer Relationship Management) este conceputa pentru a maximiza eficienta vanzarilor unei companii prin functionalitati pentru managementul lead-urilor si al oportunitatilor, analiza rezultatelor campaniilor de marketing, gestiunea activitatilor de service, analiza performantelor echipelor de vanzare, marketing si suport precum si rapoarte si analize pentru management.

 

Sistemul integreaza trei module:

Vanzari – permite derularea si urmarirea proceselor de vanzare;

Marketing – permite implementare si urmarirea eficientei campaniilor de marketing prin instrumente care ajuta in tintirea prospectilor, planificarea activitatilor si analizarea rezultatelor obtinute;

Service – modulul automatizeaza activitatea astfel incat reprezentantii departamentului de service sau de relatii cu clientii sa poate livra in termen scurt servicii de cea mai buna calitate;

 

BENEFICII

  • Planificare si management al vanzarilor;
  • Monitorizare performanta, previzionare vanzari;
  • Vizibilitate si control;
  • Productivitate ridicata;
  • Planificarea si bugetarea campaniilor de marketing;
  • Segmentarea si targetarea prospectilor;
  • Gestiunea campaniilor si a raspunsurilor/rezultatelor;
  • Imbunatatirea relatiilor cu clientii;
  • Cresterea vanzarilor – upsale si cross sale;
  • O mai buna organizare interna;
  • Analiza si raportare;

 

Abordarea noastra pentru solutiile CRM se bazeaza in primul rand pe intelegerea profunda si detaliata a particularitatatilor proceselor fiecarei companii, a obiectivelor de business si a experientelor concrete care fac fiecare client al nostru unic. Urmatorul pas il reprezinta corelarea acestor informatii cu expertiza si cunostintele noastre prin demararea unei analize detaliate care are drept scop identificarea solutiei optime, urmarind in acelasi timp minimizarea riscurilor din proiect si maximizarea beneficiilor aduse managementului.